Snart så kommer Anna. Snart. Bara snart.

Jag gillar ändå den här bloggen. Det finns så mycket gammalt och fint i det att jag skulle aldrig för mitt liv ta bort den. När Anna kommer hem igen skulle det vara fint om hon också skrev lite i den.

Apropå henne. Snart är det bara en månad kvaaaaar! Det är helt fantastiskt. Helt underbart bäst. Jag kommer gråta av lycka när jag träffar henne igen och jag hoppas för allt i världen att hon har färgat sitt hår rosa. Sen ska vi på Peace & Love och äga allt och alla och sedan ska jag bort en massa men SEN! Sen är hon hemma i ett helt år med mig igen. Kanske flera år. Kanske ett helt liv.

Jasså, nu måste jag fytta upp datorn. Syster + hennes fyra år äldre pojkvän ska ner dit jag sitter och jag får inte störa.

Bajjbajj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0