En sån där sak som man hittar och blir lite nostalgisk över.

Oj. Den här bloggen har verkligen blivit övergiven. Jag har liksom glömt den bland stressiga skolarbeten, läger, listor, styrelsemöten, Jakob och min egen ensamhet. En hel höst har gått sedan Anna åkte. Rätt segt. Massor har såklart hänt, men jag har också kommit fram till att jag inte har något liv och i princip bara väntar på att Jakob ska flytta längre söderut och Anna ska komma hem.

Jag har redan börjat planera sommaren. Jag borde jobba hela, men ska jobba kanske fyra veckor, vara på Almedalsveckan, tågluffa, vara på Emmaboda och lite hos eller med Jakob. Helst vill jag dessutom segla med Anna, men det har jag inte sagt till henne än. Jaja, det är trots allt en termin kvar.

Jag har överlevt ytterligare två kurser; rättskunskap och miljöpolitik. De har varit skitjobbiga. Nu ska jag läsa Filsofi A i förväg och börja plugga lite matte. Jag har också köpt pennor och fint papper för att kunna måla lite. Sammanfattningsvis: jag försöker få harmoni i mitt liv!

Nej, ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag gör just nu. Fast det kan vara för att klockan är tio över ett och jag har umgåtts med mig själv ett tag nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0