Nu får vi ett nytt kungapar, och wiho, vi får massa pengar, så skit i resten!

Man blir ju för fan gråtfärdig när man ser kungafamiljens offentliga uttalande om Victorias och Daniels förlovning. Så jäkla hemskt att man måste genomföra en så fruktansvärt pressad procedur för att få lov att gifta sig. Jag bryr mig om huruvida det de säger skule vara sant eller, men det låter ju helt klart påhittat när de sitter där vid sitt fina lilla skrivbord och talar från stödord och lappar om hur mycket de tycker om varandra. Ungefär som när man höll sin första reovisning i 2:an. Jag tycker uppriktigt synd om dem.

sedan börjar man blanda in ekonomi i det hela. Wiho, vi kommer tjäna massa pengar på bröllopet!! Jag blir så sjukt trött på hela den ekonomiska hysterin, det är väl inte för pengarna vi tycker att det är kul att Victoria och Daniel äntligen tagit sitt förhållande ett steg längre, och det är väl för guds skull inte för pengarna de gör det!?

Nej, Sverige borde skämmas. Monarkin tillhör det odemokratiska 1600-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0