STHLM x3

Jag borde verkligen göra något vettigare än att sitta i en obekväm ställning i min säng i mitt stökiga rum och facebooka och lyssna på band som ska till Popaganda och fundera på att dra dit själv. Det kostar typ ingenting fast biljetterna kan bli dyra. Men jag ska se om jag kan fixa något med SJ Upplevelser (om man köper en superbillig blijett till nått event kan man ibland få superbilliga biljetter nämligen). Då kommer jag ha varit i Stockholm tre gånger på en månad, men det känns bra.
  Just det, med anledning av detta hade jag tänkt hämta min kalender som ligger på mitt skrivbord. Den tanken snuddade mig första gången för ca två timmar sedan. Jag är så bra.
  Dessutom vill jag skriva in när jag ska till New York för det ser jag framemot. Jaja, egentligen borde jag lägga mig jättetidigt eftersom jag har världens sömnbrist sedan hur länge som helst tillbaka och jag ska jobba imorgon.

Jag vill också ha min kalender för att se om jag kan åka in till stan imorgon efter seglingen och kolla på en kavaj och gå till SJ och be dem om hjälp vad gäller tågresorna till Popaganda. Jag missar dock en skoldag vilket innebär att jag bara kommer vara i skolan två dagar nästa vecka menmen.
  Känns som att i år kommer bli ett skolk-år. Det gör mig inte så mycket.

Nej nu ska jag gå på toa och sen ska jag städa mitt rum. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0