Odontologi och intervju.

  Idag kom jag på att jag kanske skulle till tandläkaren ca. en kvart innan jag ev. skulle vara där. Ringde och frågade, och nog hade jag en tid. Som jag troligtvis skulle missa och tvingas betala massa pengar + extra tandställningstid för.
  Så smått panikslagen ringde jag upp min käre far som snabbt kom och hämtade mig.
  Och jag hann.
  Men när jag väl låg där i stolen och min mun bokstavligt talat förvandlats till en byggarbetsplats ångrade jag mig nästan. Jag höll nämligen på att tappa en del av tandställningen (den har alltid varit lös, tänkte jag men sa det inte högt) och det var tydligen rätt allvarligt. Så där skulle det fixas, och sedan lite till och lite till.
  Jag missade i alla fall det muntliga läxförhöret som ägde rum första halvitmmen av engelskalektionen, vilket ju var tur då jag verkligen inte gjort läxan.

  Under lunchen, som jag spenderade med att tillsammans med Lukas försöka övertyga klassen om att det är jättegott att äta mannagrynsgröt med smör (jag vet att det låter jätteäckligt, men jag åt det alltid när jag var liten och minns att jag älskade det), blev jag påmind av Mikael att han skulle intervjua mig på eftermiddagen.
  Attans. Jag som skulle fika med Anna!
  Men intervjun var jättekul och det gjorde inte så mycket att den drog över tiden, Mikael är störtskön! Ska bli inttressant att se vad han skriver om mig bara.
  På bussen från skolan blev vi, till Mikaels stora förtjusning, bjudna på Red Bull och det var något som han och Erik kunde roa sig själva och oss andra med hela vägen in till stan.

  Imorgon är jag helt superduper ledig förutom att jag borde plugga matte (men har tappat bort min miniräknare, så glöm det) och skriva lite svenska. Därför ska jag äta lunch med Malin och sedan fika med Emma och Åsa och bestämma biljetter inför le grand höstlov som jag längtar stenmycket till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0