Okej, var var jag?

Det var typ över en vecka sedan jag skrev vilket ju är lite synd eftersom jag tänkte bli seriös med det här igen.
Jag är sämst.

Eller nej, jag är fan bäst. Jag har haft en helt klockren helg!
Bl.a. har jag börjat träna på Sportlife! Sjukt duktigt. Jag ääälskar poweryoga fast det är så sjukt jobbigt!
Idag var jag dessutom på Universeum med min kusin Fabian (observera att killen är 6 år) vilket faktiskt var både kul och trevligt. "Du tycker väldigt mycket om grodor." konstaterade lillkillen när jag pekat på flertalet grodor i diverse fräcka färger utan att få någon större reaktion från hans sida. "Ja.. jag gör väl det" sa jag, men det var verkligen ingenting jag tänkt på själv. De är i och för sig väldigt söta och har, som sagt, väldigt fina färger (de som är giftiga, too bad).
Fabian själv var mest intresserad av hajarna och Nemo-fiskarna. Vid ett avkarium med ca 15 olika fiskar i klara färger började han förhöra mig på deras namn så jag vet numera hur både kejsarfisk, clownfisk, tomatclownfisk och gul kirurgfiskfisk ser ut. Mycket användbar kunskap.

Apråpå typ natur har jag lite ångest inför naturkunskapen på fredag. Med risk för att detta i teorin kan spridas till samtliga elever och lärare på Donner måste jag bara säga att jag inte gillar Ferry. Visst, trevlig prick, men herrejävlar vad människan pratar långsamt och monotont! Förvisso intressant, men ibland drar hans tim-långa utläggningar (som kunde varit simpla svar) ner mitt humör så att jag näst intill somnar. Har faktiskt inte somnat på någon lektion på Donner än, och det ska så förbli.
Nej, nu ska jag... Vad fasen var det jag skulle göra nu igen? Jaja, jag kommer nog på det strax. Pusshej-leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sooov! Jag har datorkundskap och jag gör allt för att inte sommna. Hittills har jag oxkså lyckats hålla mig vaken:P

2008-10-21 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0