En helt vanlig torsdag.

  Ledsen för lite dålig uppdatering! Mycket har hänt, inget nämnt inget glömt.

  Vad jag däremot kan berätta är att debatten som jag var så fruktansvärt nervös inför faktiskt gick okej. Det som framförallt glädjer mig är att den är över. Och vår svaga fråga, EMU, i vilken vi difinitivt inte ville debattera mot Lukas om, hanns inte med. Lättnaden är enorm.

  Strax efteråt inledes en mattelektion med en aningen luddig funktion från Kåres sida:
Ljudet från de som pratar om annat multiplicerat med antalet som pratar om annat plus ljudet från de som pratar om matte multiplicerat med antalet som pratar om matte är lika med en ljudnivå som går rakt in i örat. Typ. (Snodde bilden av Sara; http://minasnapshots.blogg.se/ )

  Efter detta inleddes ett ganska flummigt och virrigt elevrådsmöte. På gott och ont. Visst, seriositet uppskattas inte av alla med är nädvändig för effektiviteten. Under det här mötet rådde tyvärr en tydlig brist på det sistnämnda. Gillar ni mitt formella sätt att skriva? Det är tydligen igenkännbart.
  Aja, en sak som i alla fall var rolig var att jag och Nicole nu kommer jobba med att sammanordna en grupp som har till uppgift att behandla elevinflytande på skolan. Jag är faktiskt jättepepp!

  En anna, nästan ännu roligare sak, är att vi har sovmorgon till kl. 1 imorgon! Wiho! Så nu ska jag skriva klart ett dramamanusgrejs och ett naturkunskapsgrejs. Och avslutningsvis ska jag facebooka hela natten (, facebooka hela dan, facebooka hela natten, skrämma slag på halva stan!) !
  GODNAAAAAAAAAAAAAAATT.

Kommentarer
Postat av: Nicole

hehe de va tydligen bara du hjärtat som hade sovmorgon till ett :P

2008-11-30 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0