Snick och snack i runda rummet.

Tjo!
  Just nu sitter jag, Oscar och Nicole i ett runt litet rum utanför datorsalen och arbetar på naturkunskapen. En gruppmedlem saknas dock, och det är Petra som just nu gottar sig i Egypten. Vi är otroligt avundsjuka!
  Hur det går för oss kan jag inte riktigt svara på, Oscar lyssnar på dålig musik på youtube, Nicole försöker förstå innebörden av sin text och jag, ja jag skriver ju här.

  Igår var jag på Grön tränarutbildning och jag somnade. Som tur var märkte ingen något, det hade varit väldigt pinsamt. Jag har föresten kanske redan skrivit om det här? Jag är så förvirrad.
  Anyway, det som är bra är att jag inte har något speciellt att göra tills imorgon och att jag ikväll ska beställa en jättefin klänning! Det gör mig lite gladare. Dessutom är det barngymnastik idag och det gillar jag. Nästa gång är det dock avlsutning, jag är lite nervös men det ska bli skönt med en paus! Sedan är det bara att vänta på pengarna... :)
  Jag har hittat två snygga väskor och ett par skor jag vill ha men det kommer säkert sluta med att jag köper något annat ändå.

  Men gud, nu trippade jag över modebloggs-gränsen kände jag, FÖRLÅT!

  Oscar lyssnar på en jättedålig version av Mr. Tambourineman, så nu måste jag överrösta honom med orginalet!
  Hejdå!
 
  "Stäng av så får du höra en bra låt" säger Oscar.
  EEEHHHH?!?!?!??!?!

  Nicole klagar. Dags att jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0