Veckan som komma skall.

  Nu har jag ändrat designen på bloggen. Den förra var så sjukt ful! Inte för att den här är jättemycket bättre direkt, men ändå...

  Idag hade vi en enda lång, supertråkig religionslektion. Jag känner att jag är heeelt borta på det här med islam, judendom och kristendom och Jahvé, Allah och Gud & co. Och provet är om en vecka, så det blir nog till att plugga en hel del, och antagligen börja redan nu (=inte min grej, prov ska man plugga till dagen innan).
  Dessutom fick jag nyss reda på att teknik-arbetet ska vara inlämnat på tisdag, och jag och Malin är väldigt, väldigt inte alls klara. Så man kan lugnt säga att vi har två jobbiga veckor kvar, med tanke på att jag nu inte nämnt ens i närheten av hälften av allt vi ska ha gjort.
  
  Och så fotboll-DM imorgon. Hjäääääääääääälp. Det är lite skräck över det hela eftersom jag inte alls kan spela fotboll. Jag är inte ens säker på var jag har mina gamla fotbollsskor. Och om jag nu ens hittar dem har de säkerligen ett visst arkeologiskt värde med tanke på hur länge de stått bortglömda.
  Så jag funderar faktiskt på att göra något åt saken, och som det verkar nu finns det två alternativ; ett; bli sjuk, fort som satan, typ fejka ett benbrott eller något. Kanske kan göra det själv? Hoppa lite väl vilt på studsmattan och "råka" flyga ut och landa i grannens äppelträd. Eller då tar jag kanske i, risken finns ju faktiskt att jag lyckas.
  Och så alternativ två; knyta på de förbannade skorna, rota fram en boll i garaget och springa ut i trädgården och... typ... öva lite, eller nått. Även där måste jag i och för sig erkänna att risken för äkta benbrott finns, men jag får helt enkelt ta den.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Seglare har av tradition inget bollsinne!

2008-05-21 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0