58, going on 60

  Först och främst; vad ful nya blogg.se är!

  Och näst först och främst; under de senaste 58 timmarna har jag sovit 6. En helvtimme på klassresan, en havltimme hemma igår, fem timmar inatt. Jag är så jävla pigg! Helst stört, borde jag inte ha dött för länge sedan?
  Tanken var egentligen att se om jag klarade två dygn. Men så bangade Malin, och Anna gav uppp, och då var det rätt tråkigt och allmänt ovärt. Men på sommarlovet! Någon som är på?

  Och nu till dagen! ... som jag inte tänker skriva särskilt mycket om. Vi hade "klassens dag" (heter det föresten inte typ klassföreståndarens dag eller något sådant konstigt?) och var på Vrångö, precis som alla år innan. Vi badade, spelade fotboll, åt glass, åt matsäck, fiskade krabbor, spelade fotboll och kom på nomineringar till våra klasskamrater, med de får ni inte veta förens vi har delat ut dem officiellt. Det hela var mycket mysigt och trevligt, men självklart är jag röd som en tomat på axlarna/ryggen. Skönt...!

  Hjäääälp. Det låter väldigt konstigt på övervåningen. Ty som om någon är där.
  Aja, är hos mamma nu och ska "bo" här i någon vecka, vi får se hur det går... Inte på grund av ljuden, men ja.

Kommentarer
Postat av: Cass

Well, duh!

fan vad rätt att dygna. det är mitt mål, minst 48 timmar!

2008-06-04 @ 19:01:15
URL: http://discobeforebreakdown.blogspot.com
Postat av: Bea

Haha jo, men det är alltid kul att shoppa någon annanstans än där man själv bor ;) Jo jag vet, Grönan är ingenting i jämförelse :P

För övrigt så verkar Claes avis över att vi kommenterar varandras bloggar ;) Haha, han tog upp det idag :P

2008-06-04 @ 19:47:12
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0