På väg norrut, eller nått...

  Sitter just nu i bilen på väg upp till Fjätervålen. Batterinivån har sjunkit oroväckande snabbt medan jag skrev på mitt naturkunskapsarbete så vi får se hur långt jag hinner skriva...

  Morgonen började kaotiskt med att jag inte bara missade min buss från mamma till pappa och var allmänt stressad, utan fick för mig att käka en för oss tadstälningsbärande människor strikt förbjuden kola. Självklart höll hela paketet på att lossna redan efter två sega tuggor och för första gången sedan krotet monterades i munnen på mig fick jag fara in på en akuttid. INTE kul.
  Men, snäll som min pappa är så körde han runt mig i stan så att jag ändå hann med bilen upp till fjällen. 

  Haha, gud vad töntigt och turistigt det låter att säga "fjällen". Låter som familjeresan for the year, men nej, så är det inte.

  Och föresten; naturkunskapen går bra! Är redan i princip klar med Bombay, så nu återstår bara Moskva och Ryssland dunkla miljöhistoria.
  Men, och detta riktar jag till övriga Donner-elever som gör samma arbete: Man måste väl inte skriva hur de olika energikraftverken fungerar? Isåfall är jag nog ganska körd :)

  Schemat inför helgen är förövrigt proppfyllt! Så nu ska jag läsa mina "hemuppgifter" jag borde gjort för länge sedan... 40 sidor "skidåskådning", wihooooo!

Kommentarer
Postat av: oscar

nej du måste inte skriva hur det fungerar :P

2008-12-11 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0