Och så är ännu ett lov över...

Telia talar om för alla killar att chanserna inför alla hjärtans dag ökar om de är smala och har tvättbräda. Go världen!

Själv vaknade jag klockan ett idag. Det var inte riktigt vad jag hade planerat. Trots det lyckades jag faktiskt både plugga franska och städa mitt rum. Minns inte ens senast mitt skrivbord inte krävde en arkeologisk utgrävning om man ville hitta någonting. Sedan stack jag ut och sprang en halv mil. Jag känner mig rätt bra faktiskt.
Kommane vecka är smockfull. Gympan hamnar i kläm, ännu en gång, men denna gången ska jag skita i det är mötet som jag borde gå på, barnen behöver mig mer. Eller inte skita i, bara hitta alternativ.

Och, som rubriken antyder, ännu ett sportlov är över. Tanken på att det faktiskt aldrig kommer tillbaka skrämmer mig. Kanske inte just när det gäller sportlov, men saker och ting i livet i största allmänhet. Man har bara en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0