Svettiga bussar och svala tåg.

Sitter på tåget på väg till Linköping. Internet fungerar fint och jag älskar att åka första klass för då slipper man sitta bredvid någon annan. Bussen från Övik till Sundsvall var jättefull och jag kunde inte få någon ensam plats. Men jag ville åtminstone ha en fönsterplats så jag frågade en tant om jag kunde få sätta mig innanför henne men då flyttade hon bara in och tog det platsen så jag blev sur och sov på ett jättejobbigt vis så att hon tydligen nästan kvävdes av den delen av min kudde som jag inte hade huvudet på. Så till slut frågade hon om jag ville byta och jag sa ja och låtsas skämmas supermycket för att jag förstört hennes bussresa men egentligen var jag svinnöjd.
  Jag känner mig lite ond.

På centralen åt jag pizza hut fast att jag inte gillar det. Det var gott. Jag fick inte in min väska i något skåp och lyckades inte få växelautomaten att fungera och sedan kunde jag inte hitta något anteckningsblock så nu åker jag till ett superseriöst läger utan att kunna anteckna. Inte för att jag någonsin gör det, men för att det hade varit bra att verka seriös.
  Det verkar som att vi ska vara supermånga. Jag är inte superpepp för jag har jobb och plugg att göra och måste skriva ett debattinlägg och en kandidatur och planera ett elevrådsmöte och ett amnesty-möte och boka tågresor till Stockholm och skriva utvärdering och representationsmall och... ja... Blä.

Jag var hos Jakob i Norrland i veckan. Det var braa. Jag vill inte därifrån. Men det var lite för varmt. Jag borde flytta till Sibirien eler nått, för jag hatar sol och värme för att det betyder svett, röd hy och huvudvärk. Jag är lite törstig. Det här blogginlägget är totalt meningslöst.

På tisdag kommer Agnes och på Torsdag kommer Ophelia. Det kommer bli så himla, himla bäst att jag blir helt lycklig när jag tänker på det.

Just det. MP Göteborg-styrelsemöte. Måste läsa handlingar.

Hejdå. Jag kanske kommer igång på riktigt nu, vem vet.

Jag saknar Jakob och Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0