What happens in "runda rummet", stays in "runda rummet"...!

  Efter två grupparbetslektioner och två timmar seg matte på vilka jag inte gjorde mycket mer än två uppgifter samt ett häfte med nationellaövningar var det dags att ta tag i projekt numero troi för dagen: Dramamanuset.
  Men efter två grupparbetslektioner och två timmar seg matte på vilka jag inte gjorde mycket mer än två uppgifter samt ett häfte med nationellaövningar är man antingen rejält trött eller extremt flummig. Idag var det tydligen alternativ nummer två som gällde.
 
  Vi satt i det runda rummet vid datorsalen (som är det bästa rummet någonsin för grupparbeten) och in kom Ferry för att snacka om något med naturkunskapen. Hur det sedan kom sig att han stannade kvar vet jag inte, men samtalet spårade ut och kretsade efter en kort stund om allt annat än naturkunskap. Vad kan jag av förklarliga skäl inte tala om här, och Ferry är högst sekretessbelagd. Det var i alla fall väldigt trevligt, men jag vet inte om jag vill att någon som råkar vara min lärare ska veta dessa saker om mig. Oavsett; det är nu försent.

  Vad som väntar i veckan vet ni redan om, och det är av högsta prioritering jag nu lämnar datorn för att dyka in i en bunt papper om den moderata integrationspolitiken. Eller just det; först och främst; sammanfattning av Flygaa Drakes inledning. Någon som läst och vet? Själv har jag varken läst eller vet.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0