På vift på tak och buss på vift.

  Idag klättrade jag och Branko ut på taket (till vilket man får tillgång på från kuddrummet) och blev självklart utelåsta av våra älskade vänner. Jag kan fortförande höra Saras hejdlösa gapskratt.
  Branko var dock skitkrajj och när Benjamin väl öppnade fönstret igen hoppade han tillbaka in så fort han bara kunde. Kvar blev jag att bedriva en av dagens många och intensiva kamper mot Karl, denna gången för att inte hamna ensam utanför. Förvisso gillade jag det, men själv? Nja.
 
  När jag sedan stack iväg till bussen missade jag den precis, varpå jag fick ta nästa. Inte för att jag inte hade gott om tid på mig, men klantarslet till busschaufför körde fel och missade Backaplan. Därför dumpade han dessa avstigare på andra sidan motorvägen. Jag undrar om de någonsin lyckades ta sig till Backaplan.

  Nej, nu ska jag skriva om vågkraft(fast jag tror bara jag skriver av det som står i häftet) och sedan se på Kingdom of Heaven, en usel film med snygg huvudperson som jag sett på alldeles för många gånger. Kanske kan en chokladmuffins eller två pigga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0