Nu kan det bli sommar, tack!

  Helgens seglingar gick skit och min pappa har börjat fundera på om jag seglar dåligt med mening, för han förstår inte hur man kan vara så kass.
  Och jag har ingenting till mitt försvar, så det är inte så mycket att diskutera.

  Skrivsugen som jag är så bestämde jag mig ändå för att skriva ett inlägg, men det är väl knappt någon bryr sig nu för tiden. Och jag orkar verkligen inte analysera varenda race eller något sådant, men jag måste åtminstone påpeka att det var väldigt kul att träffa alla människor igen, nu efter vintern! Nu är det bara knappt två veckor kvar tills nästa elitserie och jag längtar faktiskt :)

  Imorse hade vi matte-nationella, del C. Det gick ganska bra tror jag, men antagligen har jag massa slarvfel och annat kul. Det var dock väldigt få uppgifter med mvg-sakidak (whatever de kallar det) jämfört med tidigare års prov. 
  I alla fall, vi missade svenskan och jag börjar fundera lite smått på hur fan vi ska hinna klart med vår pjäs?! Det känns knappt som vi kommit halvvägs, och rolig blir den inte heller. Trots att jag både gifter mig med Gabbe och föder barn!

  Föresten, du som orkat läsa ändå hit; hur skriver man en egen låt? Vi gör det i musiken nu, och det är sjukt svårt! Särskilt om man varken kan spela piano, gitarr eller sjunga. Heja mig! Ska i och för sig få låna Joels el(!)gitarr imorgon, så något får vi väl hoppas att det blir.

  Nej, nu ska jag äta och sticka till seglingen. Förövrigt så vann jag ett par burka-brallor (om ni inte vet vad det är så orkar jag ändå inte förklara) i helgen, så de ska förmodlingen testas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0