Ännu ett ointressant inlägg...

  Usch för tråkiga naturkunskapsarbeten, packning och noll koll. Framför mig ligger en enorm bok om Indien, en inte fullt så stor men ack så tjock bok om Ryssland och ännu en om Indien. Plus två små häften om ovanstående länder.
  Och så ett Miljöpartiets partiprogram. Har än så länge bara skummat igenom inledning, men jag gillar det!
  Jag inser att jag vet precis vad jag kommer tvinga spendera mina fem timmar i bilen imorgon med att göra. Och det handlar inte om att läsa om "solidaritet med djur, natur och det ekologiska systemet", eller liknande. Nej, det gäller att hitta Bombays och Moskvas energitillgångar. Woho för naturkunskap!
  Nej, jag har sagt det förut och jag säger det igen: Varför i hela h-lvetes friden läser jag natur???
  Nåja, jag har diverse självkomponerade svar men inget som direkt tillfredställer mig.

  Andreas tittar på Bolibomba, eller om det är Bobster. I alla fall, just nu introducerar Kitty Jutbring en träningsmaskin där man inte behöver röra sig, utan elektriska stötar tränar bort fett (supertöntiga, för övrigt). Oj, nu blev hon i princip uppbränd av dem... Så det kan gå! Iallafall:
  Hon är sjukt cool!


Kitty Jutbring, helt klart något av en förebild.

  Imorgon åker jag till Fjätervålen. Ska gå sista delen av en alpin tränarutbildning. Ska bli... halvkul, jag är faktiskt inte så sugen. Kallt är det också. Nåja(använder jag det ordet väldigt mycket?), jag slipper nationella :D
 

Kommentarer
Postat av: Oppelisa

Slipper du nationella??!! Jag tror inte jag tycker om dig längre...

2008-12-11 @ 00:49:43
Postat av: Anonym

du går ju natur för att vi dina klasskompisar är så underbara! :) och ja jag vet att jag skulle fått ett surt svar tillbaka om jag sa det i verkligheten xD ha det kul i fjätervålen bland alla danskar...??

2008-12-11 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0