Musik & Drömmar

Årets bästa julklapp är utan tvekan från min syster. Känns lite konstigt eftersom vi bråkar 80 % av tiden vi träffas.
Jag fick nämligen Kent-boxen! I princip all bra musik som Kent gjort sedan de startade 1991 fram tills nu. Om det är något som för tillfället är mitt livs soundtrack så är det utan tvekan det här. Har inte hunnit lyssna igenom alla än, så Pärlor är förtfarande världsbäst. Tack Sara föresten, det är trots allt tack vare dig jag börjat lyssna på dem.
  Och skulle jag mot all förmodan inte ha iPoden på mig så kan jag alltid läsa texterna i det lilla medföljande häftet. Grymt.

  Just nu följer jag Malins råd och letar musik på lastfm.se. Massa bra tips!

  Och massa klick senare sitter jag nu och planerar att se Hello Saferide 28:e februari. 
 
  Och när jag ändå håller på. Vad ska man hitta på i sommar tro? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0