Sara ser inte fram emot ett klubbutvecklingsmöte ikväll, och kvävs av tanken på naturkunskapsuppgiften. Bombay, Moskva, någon?

Så lyder min "facebook-status". Beskriver situationen rätt bra.

  Ikväll ska jag på LSS's klubbutveklingsmöte och egentligen borde jag se fram emot det. LSS's verksamhet har sedan i somras varit något jag prioriterat ganska mycket, med tanke på att jag verkligen gillar klubben, barnen och segling och vill att det ska gå bra för oss! Men just nu känner jag att jag inte alls orkar lägga ner energi på att... vad-vi-nu-än-ska-göra.
  Själv ska jag försöka öka det för tillfället fullständigt obefintliga ungdomsinflytandet, men någonting till säger mig att alla inte kommer uppskatta det. Styrelsen trivs nog rätt bra med att bestämma till 100% vem som ska representera ungdomarna på deras möten, utan att någon som är det minsta ung alls får ha något att säga i saken. Eller ens veta om att de har en representant, för den delen.

  Nej, som rubriken också beskriver: Jag har ett naturkunskapsarbete att skriva. Återkommer... säkert någon gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa inlägget på länge :D handlar om roliga och obetydliga saker!!! :)

2008-12-09 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0