Hej igen.

Ja, hej igen. Har känt mig lite inaktiv på sistone, får skylla på Fjätervålen, utbildningen och allmän trötthet och förvirring. När det gäller mig kan det gälla mycket.

  Idag gick vi över med 2 ½ timme. Inte riktigt vad varken Ferry eller klassen hade tänkt sig när vi gick med på att köra alla naturkunskapsredovisningar under måndagslektionen och därmed reiskera att dra över en hel del. En hel del blev till klockan halv 6, men frukt och pepparkakor höll oss hyfsat vakna genom de åtta presentationerna.
  I min grupp var två av fyra medlemmar sjuka. Petra hade visst influensa, och Nicole halsfluss (Krya på er!). Så det var jag och Oscar kvar, och enligt Ferrys anvisningar skulle vi köra på ändå.
  Efter att lite snabbt har kollat igenom Nicole och Petras grejer lyssnade på på två andra grupper innan vi bestämde oss för att få det gjort. Själv hade jag inte ens kollat igenom mitt eget material innan, så det blev till att improvisera. Om man bortser från av vi drog över nästan tio minuter måste jag säga att det gick riktigt bra. 
  Naturkunskapen är, förutom matten, den enda kursen vi avslutar i januari, resten ska vi fortsätta med tills våren. Ska bli... intressant, att få sina första betyg.

  Nej, när jag ändå inte har något att göra ikväll tänkte jag åka iväg och träna. Var väldigt längesedan. Har lite ny musik på min Ipod också så klara mig ska jag nog göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0