Global Day of Action.

  Tjo!
  Idag har det demostrerats för miljön, bland annat med tanke på det möte som hålls i Poznan i Polen nu vilket är det sista stora innan nya mål och handlingar ska fastställas i Köpenhamn nästa år.

  Efter att ha gått från Järntorget till Kungsportsplatsen, lyssnat på en kör och några talare samt lämnat banderoller och hämtat mitt paraply på kansliet gick vi för att fika och dagen avslutades med att jag och Niclas gick hem från stan.
  Sjukt trevlig dag!
  Föresten har jag en ny bråk-kompis och det är Elias. Trevlig prick.

  Synd bara att jag är så fruktanvärt trött att jag nu ska se om det går någon bra film på tv ikväll och somna framför den. Så, godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Niclas

Det var trevligt du var med. Men blev det något städa rummet?



Elias är alltid så mot alla, lika bra att ge tillbaka!

2008-12-07 @ 15:22:08
URL: http://absoluteniklas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0