Framme bland snö och minusgrader.

  Efter att Sverige blivit vitare och vitare, och mitt öra mer och mer mosat mot ett kallare och kallare bilfönster, var vi slutligen framme i Fjätervålen. Aningen sena åt vi en extremt salt korvstroganoff (vilket jag såklart har lite dåligt samvete för, men jag har alltid haft inställningen att vara flexibel...) för att sedan gå igenom olika... skidgrejer.
  Lyckat att jag knappt minns det.
  
  I stugan bor jag tillsammans med Lotta, två tjejer från Stockholm (pinsamt att jag inte minns vad de heter) samt Alexander, Marcus och Calle. De är allmänt killiga; stökiga och drar in snö som smälter men skottar åtminstone. Dock verkar inte "tjejerna först" ha fått någon betydelse för dem...

  Imorgon blir det backen 07:45, så egentligen borde jag sova. Men Hannibal Lector är trots blod och läskiga tatueringar ganska spännande. Jag vill se hur det går för den blinda kvinnan...

  Förövrigt så har jag och Lotta startat en grupp för skidåkare som inte vill sluta träna men kanske inte tävla med målet att bli bäst i Sverige utan bara utvecklas och ha kul! Mer info på facebook, eller från mig någon gång inom en snar framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0