Fjätervålen; vi har överlevt dag 1!

  Det har varit en lång dag. Kan man lugnt säga.
  Förmiddagen bestod av luddiga, abstrakta förklaringar till skidåkning och jag längtade hem till stugan och mitt naturkunskapsarbete. Något som definitivt aldrig har hänt förut, särskilt inte i en skidbacke. Min grupp bestod dessutom endast av vuxna män (vilka jag inte alls kan relatera till) och en tjej som säkert var minst 25 men som såg ut att vara 14. Henne kunde jag inte helelr relatera till. Det känns synd att säga det, men det var fruktansvärt tråkigt.
  Men efter en lunch då jag hittade en baconbit(!) i min pastasallad dök Linn upp, som varit Lucia under morgonen. Ett kortare pass och lite roligare övningar gjorde därför eftermiddagen uthärdlig.
  Att vi sedan skrattade så mycket under kvälls-teorin att jag imorgon kommer ha träningsvärk i hela magen gör inte saken sämre.

  Just nu spelar vi ett frågesportsspel. Mest avancerade frågan hittills lyder som följer: "Vad heter Norges huvudstad?".
  Alla vet ju att det är Trondheim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0