Gött!

  På SMHI's hemsida är Sverige som ett enda stort, grått moln från vilket det på vissa ställer faller små regndroppar.
  Känns gött inför Donnerhajken imorgon.
 
  För en dryg minut sedan upptäckte jag att jag tappat bort packlistan. Kändes också gött. Jag brydde mig inte ens om att leta eftersom något sådant fjanteri minsann aldrig hjälpt mig. Jag har aldrig hittat något ändå, om inte utan mening. Som tur är stillade Sara Stjernlöf min svagt ökande ångest inför morgondagen och skrev av den. Tack, nu ska jag bara påbörja själva packandet. Klockan halv nio dagen innan, jag gillar att jag är ute i god tid och så. Sånt känns alltid gött.

  En annan sak som känns gött är att klassen verkar bättre. Idag intervjuade vi busschaffisar, men smått motvilligt måste jag erkänna att de flesta av våra fördomar mot dem stämde, trots att syftet med projekten är att ett möte med de man känner sig olik ska bevisa motsatsen. Var i alla fall i en go grupp och vi hade trevligt. 

 Segling blir det dock inte mycket av nu för tiden. Folk börjar till och med sakna mig, vad jag förstått! Känns gött. Värst vad allt känns gött helt plötsligt, det är faktiskt inte så sant. I alla fall, jag är på g. Jag vilar mig i form, så är det bara. Ska träna lite på torsdag är det väl tänkt och sedan blir det elitserie. Och vi får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0