Sassa-brassa, mandelmassa, vi vill höra paddlarna rassla! Ååååhh, BADDARNA!

  Jag nästan somnar när jag sätter mig vid datorn och försöker läsa några olästa blogginlägg.
  Trots att vi tog det lugnt idag.

  Det blåste för mycket så vi körde femkamp med långt fler än fem grenar. Paddelrace och knoptävling var några av delmomenten som vi utsatte ungarna för. Och det gick bra. Dock var det inget lag som idag ville kalla sig "Bögarna"(vi hade nämnligen ett sånt igår) utan det närmaste vi kom udda lagnamna var "Ljuset". Om de menade ljuset som i slutet av dödens tunnel eller att de var lika snabba som ljusets hastighet vet jag inte.
  Sämsta hejarramsan blev i alla fall helt klart lag MAE's:
  M A E,
  vilka är de'?
  Det är vi.

  Jag skrattade lika mycket varje gång.

  Näe, ikväll ska jag passa Andreas samt titta på Sverige - Ryssland med Cassandra. Tippar på förlust. Ledsen, men om tidningarna har rätt om att Zlatan inte kan spela har vi ingen chans. Men, vi får väl se. Hoppas kan man alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0