Borta bra men hemma bäst.

  Hell yeah.
  32 två olästa e-mail senare... jag hatar facebook. Ändå har jag rensat en del under helgen...

  Och jag står inför ett val. Två alternativ. Råplugga på Afrika under andra världskriget och göra mitt geografiarbete. Förhoppningsvis få mvg i historia och behålla mvg i geografi. Annars dör jag.
  Eller, alternativ två, skita i allt. Packa upp, sola, planera min sommar, somna utan klumpar av skolbäcker i halsen. Dock  inte få mvg i historia och garanterat sänka mig i geografi, annars bryter Martin i princip mot skollagen. Och få dampet för att man la ner en hel del tid på i alla fall historian i år, helt utan nytta.
  Oooooooooj vad jag vill välja det senare. OJOJOJ! Det typ kliar i mig, käkar upp mig inifrån.

  Men nej, I can't. Det enda jag är bra på är skolan, och når jag inte upp till mina mål... då jävlar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej sara. Jag har läst din blogg nu första gången:P mkt bra är den!
puss

2008-06-02 @ 22:33:01
Postat av: Anonym

och du är bra massor av saker inte bara skolan!!

2008-06-02 @ 22:34:07
Postat av: Anonym

du kan fixa så att man slipper få mejl varje gång nåt har hänt på facebook!!! nästa gång du får ett mejl så kan man klicka sig vidare och bestämma när man vill få mejl och inte:P

2008-06-03 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0