Och för första gången någonsin är Anna mycket bättre än mig på att blogga.

Yepp. Anna, som ju har sugit på att blogga på vår blogg, bloggar massa bra grejer på annasaustralien.blogg.se.

Vilket i och för sig peppar mig. Jag har dock inget viktigt eller intressant alls, jag mår mest bara allmänt dåligt över att Anna är i Australien, Ebba i Bryssel, Jakob i Örnsköldsvik och Niclas i Örebro. Jag genomgår någon form av psykosocial pupertet (kände i och för sig aldrig att jag hade den där i 14-års åldern, så det kanske kommer nu, vem vet?) all over again och det suger. Jag vet inte vad jag vill. Alls. Imorgon, i helgen, om ett halvår, efter gymnasiet eller i mitt liv. Jag vill inte komma på "rätt" sak, jag vill bara vilja något. Så snurrigt är det.

Skolan har börjat på riktigt nu. Jag har förvisso bara haft tre lektioner, varav den senaste var superflummig och jag lekte kulturell (fast alla som känner mig vet att jag är super-okulturell). Men jag har fått två läxor. Nej men vad fasen skriver jag om det här om? Jag halkar in på Annas och alla andra utomlandningars spår. Sånt där hade ju varit lite kul att veta om jag inte varit i tråkiga, trista, urusla, bajsiga, regniga (fast jag vill inte ha sol), ensamma Göteborg, Sverige.

Nu ska jag försöka sova innan jag råkar ta livet av mig. Bajjbajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0