Sov till 11:00 imorse... Mmm :)

  Matteprovet gick bra. Med äckligt jobbig huvudvärk klarade jag mig ganska lagom på den utsatta tiden, 2 timmar. Så efteråt var jag ganska död, men hade en del att stå i. Först sprang jag och satte upp Amnesty-lapparna på skolans alla väggar och hörn, varefter jag försökte få tag i någon som kunde ge mig tillgång till anslagstavla m.m men blev slutligen indragen på ett litet styrelsemöte som elevrådet hade.
  Medan jag suttit och räknat ut ekvationer hade de haft en träff med Ale gymnasium, vilken tydligen hade varit väldigt givande. Nu ska vi börja planera omorganisationen av elevinflytandet på skolan, vilket jag är jättesugen på :) Har under hösten upptäckt att många saker inte fungerar bra, så det känns kul att få vara med och arbeta med något nytt.

  Nu ska jag baka kokosbollar till morgondagens klassråd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0