Jag och det här med modern teknik. Inte ens Bop-it klarar jag av.

Nog för att jag älskar all ny musik jag hittat på lastfm, men gaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh jag fattar inte ALLS hur sidan fungerar! Vissa låtar blir bara halva och vissa hela och jag kan inte lägga till nått i mitt bibliotek och BAJS, jag som hade tänkt skriva megaseriöst om betyg- och elevdemokratitankar som diskuterades och dök upp på GU idag som för övrigt var jättebra. Detta stör mig.
 
  Nä, jag får helt enkelt sura och hoppas att mamma glömt att hon skulle förhöra mig på spanska.

  Förövrigt så är Bop-it Niclas leksak som fungerar ungefär som ett koordinations-, motorik- och reflex-test. Självklart sög jag på det med. Eller nej, till slut fick jag ju faktiskt score 11! Kanske att jag ska få till det med både musiken och inlägget till slut.
  Jag har ju dessutom fastnat i någon slags sitta-limmad-framför-datorn-till-kl 3-varje-natt-fas. Varför sluta med något så trevligt och hälsosamt? I och för sig är det inte helt och hållet frivilligt, det är bara min tidsuppfattning det är fel på. Vid tolv börjar jag alltid tänka att jag nog ska gå och lägga mig och så tänker jag lite grand på det och BANG!!!, plötsligt är kl 3 och för de som kan räkna så innebär ju det att det gott hela 3 timmar utan att jag varken märkt det eller fått något vettigt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0