Uppdates.

Okej, massor har hänt. Som jag inte orkar skriva om. Jag har en hel del att plugga, sedan bär det av till Stockhol, sedan blir det styrelsemöte, ev. lite planering inför Alla Hjärtans Dag-aktionen, plugg och få strukturerat mitt liv, Alla Hjärtans Dag och slutligen skola igen.
   Så ser närmaste veckan och därmed även lovet ut för mig... Ska i och för sig bli väldigt skönt att bara vara hemma från och med onsdag, plugga lite på de kurser jag hoppat in i och sortera i ordning papper och grejer i mitt rum.

  Jag fick föresten nyss en jättesöt Rädda Barnen-knapp. Det hamnade, tillsammans med Grön Ungdom-fotavtrycket, på min nya jacka som jag äntligen använde idag. Det var kallt, kan jag ju säga, men jag gillar den och ville få använda den :)

   I övrigt sitter jag numera i Grön Ungdom Göteborgs styrelse samt Miljöpartiets styrelse. Det är coolt! Första mötet igår kväll gick bra och det ska bli jättekul och intressant att fortsätta.
   I helgen var jag dessutom på Amnesty's kick-off vilket var jätteroligt och framför allt givande! Vi har möte med skol-gruppen imorgon så jag har en del att pilla med tills dess.

   Vad gäller romananlysen, som det känts som om jag jobbat konstant med de senaste veckorna (vilket jag dock uppenbarligen inte har) är jag fortförande inte klar. Efter historian blir det prio nummer ett imorgon, då det är onsdag och jag ska spendera hela min dag i skolan och plugga. Konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det... Donner är så trevligt.
   Ett bevis på det är att jag idag stannade 3 ½ timme för att gå på svenskastugan och skriva romananalys. Till min stora förfäran upptäcker jag efter drygt 3 timmar att jag glömt den hemma. Jag blev sur, arg och allmänt förbannad men kom sedan på att det faktiskt var väldigt trevligt.

   Det finns troligtvis ca. hundra andra saker jag kan uppdatera er om, men jag tror inte ni bryr er och jag orkar verkligen inte. Nu ska jag bada och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Niclas

oo jag älskar RB pinsen! Har dock gett bort min till bättre behövande, men måste få tag i en ny, tror jag slarvat bort min FN pin också. Attans..



Förresten jag har tänkt en del på UNICEF, de behövs verkligen, skämigt att de inte gör insamlingar i GBG, funderar på att engagera mig så jag kan få stå på stan någon timme ibland och samla pengar till behövande.



Liksom de saknar så galet mkt pengar till Gaza, for exampel.. De har så himla mycket mer de gör!

2009-02-03 @ 22:52:56
URL: http://absoluteniklas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0