I 110, eller vad man säger.

Ojoj, nu händer det mycket. Bloggen hänger helt enkelt inte med.

Idag började på allvar planeringen inför 8:e mars, internationella kvinnodagen, med Amnesty och det ska bli riktigt roligt även om det kommer ta en del tid. Inte minst är det arbetet inför aktionen på skolan som det kommer behövas arbetas en hel del med, men det gör jag så gärna.

Och gällande plugg har jag geografiprov på fredag och en till A4-sida att skriva på vårt historiagrupparbete tills nästa tisdag då min mattetenta också ska vara inlämnad. Förutom det blir det lite spanska, ska ha tre prov på en dag om några veckor, och samhällsfrågor eftersom vi ska ha något form av läxförhör (läs: litet prov) om någon vecka eller två. I både svenskan och historian ska vi under respektive kommande lektioner granska källor, något som enligt ryktet är det tråkigaste som finns.

UNICEF's informationsgrupp ska nästa vecka påbörja sitt arbete och dagen efter blir det årsmöte med Rädda Barnens Ungdomsförbund Göteborg.

Och i helgen är det RÅM (Riksårsmöte Grön Ungdom)! :D (Så plugga, arbeta eller fixa och dona kommer jag absolut inte kunna göra då...)

Som pricken över i:et har jag tre Linggymnastik-listor att fylla i 25 barn med adresser, telefonnummer och födelsedatum på innan jag är klar för natten.

Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0