Those kids are killing me.

  Barnen på gympan börjar komma in i en fas där de vill tänja på gränserna.
  Hela tiden.
  Och det liksom smittar, så om en gör det gör plötsligt alla det. Hänger i ringarna, klättrar i ribbstolarna, gör kullerbyttor hit och dit  och NEJ TACK, sånt pallar jag inte. Är helt slut efter 2 ½ timma.

  Men skit i't. Klockan är 9 och jag ska just påbörja min "review" om No direction home. Ute i god tid är man ju, jadå, det ska ju var inlämnad IMORN, hallå-å?! Jag har hela natten på mig...

  För Frida som undrade var utbildningen i helgen skulle vara kan jag berätta att det är på det ashippa placet Falköping. Yeah, fatta party vi kommer ha där! Not. Jag somnar bara jag tänker på det...
  Bläääää vilket jätteonödigt inlägg. Funderar på att banga hela engelskan, men min lärare hatar redan mig så jag kanske inte ska göra det värre...

  HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0