Segling och förkylning

  Elitserien i helgen var ännu en katastrof, om än inte oväntad. Jag tror jag måste börja göra något drastiskt åt mitt för tillfället icke-existerande tränande och seglande i allmänhet.
  Men det senare.
  I veckan har jag varit upptagen med en del plugg, samtal från gymnastikföräldrar, planerande av gymnastiken under hösten, möten (låter sjukt coolt) samt en jätte-förkylning! Tänkt var att jag skulle ägna min första lediga onsdag åt det sistnämnda, men föregående saker tog upp all min tid.
  Så nu återstår både fredag och förkylning. Och på grund av mitt dåliga planerande även läxor, gymnastikplanering och ej befintligt tränande.

  Jag är sämst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0