Hippie-culture is in tooown.

  Hur fasen klär man ut sig till en hippie? Och lyckas behålla sin värdighet på samma gång?
 
  Ikväll är det klassmiddag som gäller, och då vi under förra veckan röstade fram ett "tema" var det till min stora besvikelse hippie-tema som vann. Själv röstade jag på superhjälte-tema, hur ballt hade inte det varit? Jag hade helt klart gjort entré som Supersnälla Silver-Sara.

  Ännu ett problem (som om klädseln inte vore illa nog) är att det är in public. På en resurang som ägs av en tjej i klassens pappa och själva ska jag ta bussen dit. Usch. Jag har jätteont i huvudet, men oj så trevligt det här kan bli. Nu ska jag leta outfit, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0