.

  Usch, ibalnd undrar jag verkligen varför jag seglar. På DM igår blev mina resultat som vanligt det här året, med undantag för ett race som gick bra. Så, ja-a, det kunde ju varit värre...!

  Men nog om segling, jag har ju knappt tränat något så lite mer tålmodig får jag nog vara. Plus att det faktiskt var väldigt konstigt och svårseglat, det kan jag garantera att alla håller med om.

  Till imorn har jag en läxa i franska och en i naturkunskap. Ska försöka göra dem nu och sedan skriva lite om hur det var i Askim och Bergsjön innan det får vara nog med skola. Angående Askim och Bergsjön kan jag ju abra tala om att det är två statsdelar i Göteborg som vi har besökt för projektet "Segregation i Göteborg".
  Och föresten, någon som sett No direction home om Bob Dylan? Vi ska göra någon slags "review" om den tills på tisdag, jag tycker det känns svårt eftersom det är en dokumentär....

  Igår var jag hos Emma och åt middag och tittade på film och eftersom hennes föräldrar var på Vrångö var vi ensamma. Det var jättemysigt men filmerna sög verkligen, först tittade vi på en skräckfilm men efter 10 minuter insåg vi att det snarare var någon slags porrfilm och bestämde oss då för att baka muffins istället. Muffinsen blev klara precis i tid till nästa, också värdelösa, film om en töntig kille som kom försent till sitt jobb och inte ville ha kostym. Vi somnade båda två ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0