Elitserien.

  Jag borde göra min franskaläxa. Jag borde verkligen, verkligen, verkligen göra den. Särskilt eftersom jag inte gjorde den förra och min lärare hatar mig. Gud, jag borde verkligen göra den... Den ligger bredvid mig. Liksom glor på mig.
  Skit samma.

  Helgen har varit bra! Det var elitserie i Hjuvik och jag seglade faktiskt bra! Ni behöver inte tala om för mig hur kasst det "egentligen" var, det var bra för att vara jag. Bara en riktig dålig placering, jämfört med de tre föregående elitserierna då samtliga race har varit riktigt, riktigt dåliga. Men mer än så orkar jag faktiskt inte gå in på.... Förutom den spännande händelsen mig och Olivia emellan. Som till och med slår Hajen. Nu snackar jag sånt där internt shit som bara vi fattar. Så försök inte ens...

  Nästa helg ska jag på alpin utbildning. Med bara massa tråkiga människor. Men som tur är ska jag bo i ett dubbelrum på hotellet med världens snyggaste kille som är två år äldre!! Grrr.
  Nej, glöm det. Det är min kusin...

  Och sedan är det Olympiska Regattan! Ska bara ordna skjuts och boende först så är det klappat och klart. Eller skjuts har jag nog... ska bara höra med Emma först. Värre är det med boende. Någon som har något tips?

  FRANSKAN FÖR HELVETE.
  Okej, hejdå.

  PS! Jag kom före Claes! Han kommer få skämmas för det sååå länge, va...

Kommentarer
Postat av: fridaah

Heej ho ska börja läsa din blogg mkt ofta:P var är utbildningen?

2008-09-21 @ 22:20:37
Postat av: Julia

Saraaaaa du ska bo hos mig!!! <3

2008-09-22 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0