Stockholm m.m.

Jag har kommit på att om jag inte skriver om en händelse snarast efter att den inträffat kommer jag aldrig göra det. SÅ jag är ledsen att erkänna det, men löften om inlägg om både JEM, hippiemiddagen och annat kul bryts härmed officiellt. 

  Helgen tillbringade jag i alla fall på Olympiska Regattan i Stockholm. Jag bodde hos Julia vilket var supertrevligt och vi tillbringade lördagskvällen både med att äta middag tillsammans och sedan träffa Emma, Carl, Gustaf och Pehr men också med att äta Ben & Jerry's och titta på bilder, något jag mycket gärna gör om på höstlovet!
  Seglingarna gick skit och på söndagen var de, gudskelov, inställda på grund av vinden. Men det var trevligt ändå.

  Just det, höstlovet! Jag ska troligtvis spendera alla dagar i Stockholm vilket jag längtar otroligt efter! Först åker jag, Emma och Åsa upp från Göteborg och Olivia från Malmö. Då bor vi hos Julia och ska bara lata oss och titta på film och äta glass och shoppa och allmänt inte-segla. Sedan när de åker hem på onsdagen stannar jag och träffar Agnes och Ophelia och förhoppningsvis även Maria och Sofia m.fl. Åh, jag vill ha lov NU bara jag tänker på det!

  Men nehej, utan att alls ha informerats om det har jag blivit satt som barnvakt och nu är det läggdags för min apunge till lillbror.
  BAJBAJ.

  Dessutom kom jag precis på att jag har en enorm engelska-läxa att gosa med resten av kvällen. Döda mig, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0