Log-vaddå-sa-du?

  Idag har jag ätit lunch, fikat och fikat. Mycket effektivt!
  Grejen var att jag, Emma och Åsa skulle kolla vilka biljetter vi kulle köpa till Stockholm. Jag hade därför med mig min dator och vi slog oss ner på Le Pain Francais som vi tog förgivet hade trådlöst internet. Nehepp, det var lösenordsskyddat. Och ingen i personalen kunde lösenordet (de visste inte ens att det fanns något), så där satt vi med vår mat som vi egentligen bara köpt för att få låna internet.
  Till slut gick vi i alla fall till Condeco som hade tillgängligt, men segt, internet och lyckades bestämma oss.

  Finessen med det hela är att två av oss åker som barn (under 15 år) och därmed för endast 5 kr! Att SJ sedan kan begära legitimation och slänga av oss bortser vi från.

  Nej, nu ska jag återgå till matten eftersom vi har vårt första prov imorgon. Mycket läskigt.

  Eller nej, läs dessa kommentarer: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1368263&id=665471964&ref=mf#/photo.php?pid=1368268&id=665471964&ref=mf
  Herrejävlar. Jag har kramp i magen och tårar i hela ansiktet typ. Fyfan vilka sköna killar jag har i min klass. Jag älskar Mikael och Oscar, sådetså. Nu ska jag läsa igenom alla kommentarer en gång till, skratta ihjäl mig och sedan göra matten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0