Egentligen borde jag verkligen gå och lägga mig...

  Japp.
  Men vi skiter i det nu.

  Matteprovet tidigare idag stavas: b-a-j-s. Känns jättelovande inför betyg och sånt kul!
  Men vi skiter i det nu.

  Svenskan ska vara inne imorgon(!) och jag är väldigt inte-klar. Min svenskalärare fullständigt avskyr mig.
  Men vi skiter i det nu.

  Vad som är väldigt mycket viktigare än allt ovanstående är mitt höstlov. När jag väl kommer igång och börjar prata skidåkning blir jag så sugen. Och så var fallet även nu på tränarmötet jag för inte så längesedan kom hem ifrån.
  Men jag har ju bestämt att jag ska till Stockholm.
  Men Sölden vore ett superbra tillfälle att komma igång med träningen!
  Men fatta hur ball Stockholm kommer bli!!
  Men i Sölden får jag åka massa skidor och faktiskt vara västalpinare igen...
  Men da-ah, du får ju träffa Olivia, Julia, Agnes, Ophelia...
  Men hur ska jag någonsin kunna få någonting sagt inom Väst Alpin om jag inte är med från början?!
  Men tänk själv, pucko: shoppa, se på film, ta det lugnt, ha askul, träffa folk...
  Men västalpinarna är ju också okej... ibland...
  EH?!
  Nej, okej, det där sista ljög jag om. Eller inte ljög men... ja, även sanningen var tveksam nog.

  You see.
  TIPS, tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0