Tid för skit = tid för plugg? Nja.

  Det är ganska intressant hur man kan tänka att man ju har en hel helg på sig och därför kommer kunna plugga jättemycket och komma ikapp i allt och bara bli bäst. För det händer ju bara inte.
  Det verkar inte spela någon roll hur mycket tid jag har över för skitsaker, mer tid för plugg blir det ändå inte. I helgen hade jag ätnkt skriva lite mer på "brevet till mig själv", lite mer på dramamanuset, förbereda gymnastiken lite samt plugga all matte jag inte förstått de senaste månaderna.
  Jag kan meddela att inget av detta ännu har blivit gjort. Ännu säger jag, som om jag planerar att göra det. Som om jag på allvar tror att jag kommer sätta igång med det nu. Nej tack.

  Eventuellt tar jag tag i draman ikväll och förhoppningsvis kommer jag även ihåg gympalappar. Och just det, en till sak jag verkligen hade tänkt göra:
  Läsa ut min engelskabok och börja tänka över frågorna till den.
  Den tanken var faktiskt ganska seriös, då i fredags. Nu känns det väldigt avlägset att jag skulle ha lagt någon energi på att göra någon av sakerna jag planerat. Och jag förstår även varför, för så här i efterhand så låter det som ett ganska stort jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0