JÄVLA BAJS.

Okej. Okej. Okej. OKEJ.

Okej, lugna ner dig Sara. NEJ MEN FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

FAN JÄVLA HELVTES JÄVLA SKIT FY FAN VAD JAG BARA HATAR ALLT JUST NU. FAN FAN FAN FAN FAN.

Jag tror seriöst att jag börjar gråta.

HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? HUR I HELA JÄVLA HELVETES JÄVLA FUCKING FRIDEN ÄR DET MÖJLIGT???

HUR, HUR, HUUUUR?

DET KAN FAN INTE VARA SANT.

Jag överväger att ta livet av mig.

Jag tror jag spyr. JAG TROR JAG SPYR. FYFAN VAD JAG HATAR ALLT.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN äsch vad fan inte ens det här hjälper ju.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH. Herregud.

Jag sitter seriöst framför datorn och bara hyperventilerar. Och tänker att sånt här skit ju inte ska få förstöra vår fina lilal blogg. Och tänker att jag hatar världen över allt annat just nu och önskar att jag kunde självmordsbomba blogg.se's server.

Eller något i den stilen.

VAD I HELVETE VILL VÄRLDEN MIG??????????

Jag vettfan vad jag ska ta mig till. Jag vet inte om jag ska slå sönder min dator eller bara gråta (vilket jag i och för dig redan gör) eller bara gå och dränka mig själv i närmaste handfat.

Kanske skulle det pigga upp att riva sönder min jävla engelskabok? Som bara just nu förstör mitt liv.

FAN FAN FAN FAN FAN FAN. VAD FAAAAAAAAN ÄR DET HÄR. Varför i helvetes jävla skit händer MIG????

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH jag börjar typ gråta. Jag vill typ.... döda någon. Slå någon riktigt jävla hårt och skylla allt på denna.
Gärna gud, honom gillar jag inte.

NEJ MEN ALLTSÅ VAD I HELVETES JÄVLA IDIOTHELVETE VILL VÄRLDEN MIG?

Jag hade just skrivit en aslång, asbra (okej kanske inte, jag suger) text på fucking jävla engelska om min dag för att öve min hjärna inför imorgon då jag ska skriva en recension om en bok jag inte fattar någontin av och inte ens har läst KLART och inte heller kommer hinna läsa klart vilket bara allmänt kommer ge mig IG i engelska A eftersom jag är sämst redan nu bara på grund av att jag är så jävla cpstört korkad att jag tror jag spyr och okejdå, big deal, det var bara en liten skitig bloggtext men det får mig plötligt att inse hur jävla dåligt allt kommer gå imorgon och det faktumet ÄTER UPP MIG.

Just nu tycker jag JÄVLIGT synd om mig själv, ska ni veta. Jag skiter fullständigt i barnen i Afrika, blogg.se raderade just min asavancerade text och det gör mig jävligt, jävligt sur och jag VETTEFAN vad jag ska göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

oj...

2008-11-22 @ 13:25:06
Postat av: Anonym

oj säger jag bara! daammmmp! hahah

2008-12-01 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0