Helst av allt skulle jag bara vilja sova.

Tjo!
  Nu har jag just beställt mitt livs kärlek och förhoppningsvis infinner den sig i min garderob lagom till nyår.

Jag vet inte riktigt varför, men under de senaste dagarna har jag inte alls varit sugen på att blogga. Det är isåfall därför inläggen blir tråkiga och ointressanta. Även denna gången vet jag inte vad jag kan bidra med - så vi får se var vi hamnar.

  Den här veckan känns det som att jag har jättemycket i skolan, men när jag kikar i min kalender stämmer inte detta riktigt. Imorgon ska jag bara sitta kvar efteråt och jobba med drama-manuset och sedan är det bara den politiska debatten som väntar. Jag antar att det är min totalbokade onsdag som skrämmer livet ur mig. Så här ser den ut:

09:00 Jobba på naturkunskapen med gruppen.
10:45 Skolkonferens.
13:30 Bokcrikelträff
15:00 Ordna en del saker på Lings kansli.
18:00 Vernissage på Schillerska.

  Fullt upp alltså! Detta innebär att jag har lite saker att ordna tills dess, bl.a leta upp min gamla fysikbok om generatorer, läsa igenom dagordningen inför konferensen (jag gillar ordet "konferens"; det låter så vuxet, coolt!), skriva en sammanfattning av Flyga Drakes inledning samt samla ihop Ling-sakerna.
  Jag insåg just varför jag är lite halvt stressad (eller åtminstone borde vara, ni känner ju mig).

  Dessutom får jag absolut inte glömma debatten! Jag är jättesugen! Utifrån lottning är jag moderat och har riktat in mig på integrationspolitiken. Denna driver moderaterna med hjärna och har Sveriges ekonomi med utgångspunkt men ajaj, humanistiska är de i alla fall inte. Skriver säkert mer om det efteråt, just nu får jag ju inte utelämna några detaljer till motståndarna, haha!

  Okej; dags för att läsa igenom dagbordning samt plugga integrationspolitik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0