Gympa med mentor och övriga lärare!

  Idag var jag och Nicole på ett av Anna-Karins, vår idrottslärare, Box-pass. Varje onsdag är det olika pass som man får gå gratis på om man är Donner-elev, så jag och Nicole hoppade på.
  Det visade sig dock att detta inte var så vanligt bland elever, utan främst en lärar-grej. Så det blev vi och våra lärare som boxades, låg i plankan och hoppade över varandra. Och jobbigt var det!
  Men lärarna på Donner är så sjukt trevliga så det var inga problem, men nog var det kul att se dem boxas... särskilt i luften, haha! Och jag slog Chricke, min mentor, i en av övningarna. Självklart berodde det på att jag har kortare ben. Enligt honom då.

  När vi sedan skulle basta hände någon som jag fortförande är lite sur för. Någon fattig idiot-jävel snodde min duschcreme när jag bastade! Har människor inte råd att köpa egna HYGIENARTIKLAR eller? Usch på den personen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0