Ole, dole, doff...

  Tjo!
  Nu har jag sedan igår kvæll suttit och funderat frenetiskt på hur jag ska planera min sommar. Efter middagen som vi åt på en Kina-restaurang, dær jag før førsta gången såg en icke-kines arbeta, fick næmligen jag och pappa var sitt mejl.
  Trots enorma motgångar den hær våren visar det sig att jag blivit erbjuden att segla VM och/eller JEM i sommar. Och jag som hade planerat allt kring JNoM liksom... Och svaret skulle komma snabbt, så min hjærna børjade gå på høgvarv och jag slængde mig øver hotell-datorn och min telefon før att kontakta så många som møjligt och høra vad de skulle segla... Jag tror att Emma, Åsa, Olivia och Julia ska segla JEM, men jag vet bara sækert med Åsa och Olivia. Så jag bestæmde mig ganska snabbt før att skita i JNoM och åka till JEM, men så lætt var det minsann inte. JEM ær 3 - 10 augusti och jag åker till Frankrike 22 juli och kommer inte hem førens 11 augusti. SKit också, tænkte jag, nu blir jag sjælv på JNoM... Møjligtvis med Claes och några andra då då, men det ær inte riktigt samma sak nær alla ens nærmaste vænner ska någon annanstans...
  Och så, efter att under hela natten øvertygat mig sjælv om att det nog kunde blir ganska roligt på JNoM ændå, fick jag en lysande idé. Varfør inte boka om språkresan? Vi ringde till EF, och mycket riktigt gick det bra att byta tlil en som ligger 1 - 21 juli istællet. Allt var løst! Heja mig!

  Så min blir nog; ledig en vecka, jobba en vecka, segla JSM, språkresa, ledig en vecka, segla JEM, jobba en vecka, ledig några få dagar, børja skolan. WOW. Jag brukar inte sæga att "Åååhh denna sommaren kommer bli den bæsta EVER!", men nu måste jag faktiskt erkænna att fy fan vad bra sommar 2008 kommer bli. Jag længtar som fan.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag ska också på språkresa till frankrike, fast med STS :P Var ska du åka?

2008-05-29 @ 17:42:37
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0