I'm yours

  Nu har jag pluggat teknik och judendom i drygt en halvtimma. Puh. Jobbigt som fasen bara det.

  Igår var... cheeeses. Det är tur att jag sitter här, helt ensam hemma, med bara mig själv och mina tankar. Okej, ni förstår självklart ingenting men jag var bara tvungen att säga det.

  På onsdag åker i alla fall jag, pappa och Johanna till Lofoten. Det ska bli skönt att komma bort från skolan och allt annat i några dagar, så jag är ganska nöjd. Det är bara den knappa tiden som gör mig lite nervös, men jag gör som vanligt; skjuter upp det och hoppas på det bästa. Vi har dock ingen som helst aning om vad vi ska hitta på när vi kommer dit, haha. Från flygplatsen (Har de ens någon liksom? Det är ju värsta pytte-orten.) ska vi leta upp hotell och sånt, och sedan får vi se om det blir valsafari eller bergsklättringen eller något annat... konstigt.

  Nej, nu ska jag läsa om islam ute i solen! Tveka inte att försöka underhålla mig med sms, jag går snart sönder av uttråkning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0