Hemma igen.


  Okej; bloggen på fötter igen.
  Eller snarare; nu när jag egentligen borde göra annat men ändå inte orkar kan jag lika gärna skriva ett inlägg innan jag far iväg till Båstad.

  Midsommar är inget man glömmer, men jag orkar verkligen inte skriva om det. Riktigt kul var det i alla fall.

  När vi sedan skulle segla hem blåste det för mycket, så utan större protester stannade vi en dag till och sedan sov jag och Anna under hela hemfärden nästa dag. Väl hemma insåg jag hur otroligt mycket det var att pilla med med min båt, vilket är vad jag borde göra nu.
  Planering inför dagen är därför;
  - till Båths
      - köpa handskar
      - nån mutter och skruv som pappa ville ha
      - m.m; vi har en hel lista.
  - hjälpa pappa att fixa självlänsen
  - ev. vaxa båten
  - byta ut en del tampar
  - tvätta kläder
  - packa

  Tjoho. Nu ska jag äta frukost och sedan sätta igång. I can't waaaait.

  Föresten. Jag tror på Ryssland-Tyskland i finalen. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo, den är faktiskt riktigt bra och du är nog inte den enda som älskar den. Jag har hört från jättemånga att den är bra :D

2008-06-23 @ 13:33:57
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se
Postat av: Frida

Heeej:) hur är det? Ska du segla i båstad? pussar<3 min mobil är paj

2008-06-23 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0