64 timmar!

  Halleluja, 64 timmar vaken och 6 timmars sömn. Och jag är knappt trött, men nu ska jag faktiskt sova. Bara planera lite först.

  Skrev just klart min "text" om urbanisering till geografin. Den är lite konstig, och jag kan inte riktigt avgöra om den är bra eller inte, men jag känner mig nöjd. Det var faktiskt väldigt lätt, jag läste igenom artikeln om urbanisering (folk flyttar från landsbygden till städer) på Wikipedia en gång och började sedan skriva endast med hjälp av min egen hjärna. Brukar bli bäst så, faktiskt. Just det, ska kanske skriva upp min källa på arbetet också, har typ aldrig gjort det förut. 

  Och imorgon är sista skoldagen, woho! Får förhoppningsvis tillbaka matte nationella, hoppashoppashoppas att allt gick som det skulle. Efter skolan ska jag till min sysslings studentmottagning, men i övrigt är jag rätt ledig. Och under helgen ska jag bara njuta. Fast en grej har jag att göra; segla
  För nu jävlar! Nej, men jag ska i alla fall tvätta av båten och se till att få ner den till GKSS, och sedan börja segla igen. Det är trots allt väldigt kort tid kvar till SM nu, och jag längtar.

  Men nu har jag ingen känsel i rumpan, så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Oj då, jo jag ska prata med honom.. Jag visste inte att han fick VG, stackarn.. Jag gick precis när han skulle prata betyg och han pratar ju aldrig med mig annat än i skolan nu för tiden :O Men jag ska kolla upp det ;)

Jo det har ju gått bra :)

Och hur orkar du vara uppe så länge? :O Jag skulle somna hur mycket jag än skulle försöka att hålla mig vaken :P

2008-06-05 @ 08:08:10
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0