We (L) crutches!

 Oja! (Cruches =) Kryckor är stört kul!
 Amelia hade under helgen stukat foten i en trappa (är jag den enda som inte är förvånad?) och har därför under veckan haft kryckor. Svag som hon är upptäckte hon dock redan efter första dagen att det var enklare att halta utan dem, men hon har tagit med sig dem ändå. För min och Malins skull.
 Förutom att själva hoppandet på kryckor är rätt hårt, rätt jobbigt och gör rätt ont är kryckor och vad man kan göra med dem otroligt roligt!
 Måndagen började för min del med nationella svenska-uppsatsen, men sedan gick jag, Anna, Malin och Amelia hem till Anna för att pimpa Amelias kryckor. Men det blev inget av pimpningen, för jag och Malin hade hittat ett till par kryckor hemma hos Anna och höll på för fullt med diverse kryckaktiviteter utanför.
- Kryckrace (Malin vann rätt överlagset.)
- Stå på händer med kryckor (Min idé. Funkade inte alls. Försökte både mot en vägg och genom att först hänga knäveck i ett träd, men nej, det gick halt enkelt inte.)
- Hjula med kryckor (Gick okej, men det såg inte särskilt snyggt ut. Dessutom dunsade Malin ner på marken en gång, och en gång fick jag ena kryckan i magen och landade med foten i en väldigt konstig vinkel. Tyvärr gjorde det inte så ont att jag skulle blivit tvungen att helt överta Amelias kryckor. Det hade varit kul!)
- Slåss
- Skjuta
folk!
 I övrigt är det ganska kul att bara hoppa om kring med dem, eller försöka klättra upp på väggarna. Så vi hoppas såklart att Amelia tar med sig de imorn med :)

PÖSS /Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Du glömde att ni sköt folk med the crutches:o
;D

2008-02-27 @ 22:07:29
Postat av: Åsa

hahah damp! :D

2008-02-28 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0