Nya tag, som vi lovat så många gånger förr

  Japp. Jag känner att jag inte vill lova något denna gången,. Risken att jag bryter det är på tok för stor. Jag gillar att skriva men anledningen till att jag inte gjort det så ofta, eller alls, den senaste tiden är helt enkelt att jag är superkass på att slutföra och, som i detta fallet, hålla igång saker och ting som skrivs. Exempel på detta, förutom själva bloggen, är att det enda jag någonsin skrivit klart (längre text) är när vi skrev deckare i sjuan/åttan. Och den sög.

  I alla fall. För det mesta har det ju skrivits om segling här, och jag känner lite att det nog ska förbli så, även om det då och då självklart kommer slippa in annat.

  Min stackars e-jolle har under de senaste tre-fyra stormarna legat kvar nere vid GKSS och fått utstå det värsta.
  Idag åkte jag för första gången ner och kollade till den, och den var kvar även om det inte såg särskilt hälsosamt ut för den att stå nere vid kajen, inte långt från det höga vattnet och i den extrema blåsten. Jag blåste nästan bort själv.

  Så imorse hämtade jag roder, centerbord och ett väl ihopknycklat segel som låg i den. Själva båten får vänta till ett senare tillfälle (förhoppningsvis innan ännu en storm).

  Mycket mer finns inte att berätta, men jag ska försöka bättre mig med skrivandet. Som så många gånger förr, men nu är det inte längre ett löfte.
Kram! /Saraaaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Oja :) Det har jag visseligen varit sen första gången jag såg honom. Underbart är det!

2008-02-24 @ 12:42:22
URL: http://emmanso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0