You die when you're young (om inte av julstress).

Just nu känner jag mig väldigt stressad.
  Eller jag tror att det är såhär stress känns.

  Ungefär ändå sedan jag började på Donner har jag aldrig kännt mig panikartat stressad på ett sådär virrigt och påskyndande sätt. Jag har alltid sett det som positivt (känslan är ju sådär lagom mysig) men idag insåg jag att det bara gör att jag tar på mig för mycket saker, tänker att jag hinner med allt med i själva verket bara skjuter upp saker och ting mer och mer. 
  En allmän sömnbrist resulterade därför i att jag, innan vi ens hade börjat äta, var tvungen att gå och lägga mig hemma hos morfar idag. Jag kände mig trött och arg och ledsen på alltihelavärlden men jag får hoppas att det går över.

  Så imorgon får vi se vad för mycket att göra på för lite tid ger för utslag. Ska hinna redigera min svenskagrej samt packa lite innan klockan halv elva, vara med mormor till fem ungefär och sedan köpa två julklapar och titta på ytterligare två. Sedan ska jag hem, färdigställa svenskan, skicka den, packa klart, fundera mer över de två sista julklapparna och troligtvis sitta hundra timmar framför facebook trots att jag verkligen inte har någon tid.

  Föresten, och jag BER om svar!: Någon som har en spanskabok (nybörjarnivå) jag kan få låna under jullovet? Pleeaaase, jag behöver det om jag ska få hoppa på kursen nästa år.

  Föresten är det nu hela sex Broder Daniel-låtar på min iPod och jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: jullebulle

GOD JUL :D

2008-12-27 @ 00:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0